+48 503 138 767
·
office@moto-x.pl
·
pn - pt 8.00-16.00, sob. 8:00 - 14.00
Napisz do nas

Testowaliśmy silnik Mercury F300V8 Racing, zobacz zdjęcia i film

Kilka dni temu testowaliśmy jako pierwsi w Polsce silnik Mercury F300V8 Racing. Na 7-metrowej łodzi o wadze 2t osiągane prędkości to 110 km/h i więcej...

Krótko o samym silniku, gdybyście szukali jednostki która bez problemu spełni wasze nawet te największe wymagania.

Czterosuwowy Mercury 300R jest najbardziej wydajnym silnikiem w swojej klasie. Wolnossący model 4,6 L V-8 ma aż o 44 % większą pojemność i olbrzymi o 40 % większy moment obrotowy niż dwusuwowy silnik 300XS, który zastąpił.

  • HP / kW  300/224
  • Obroty biegu jałowego 600
  • Max. ilość obrotów (obr/min)  5800-6400
  • Układ cylindrów  V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory
  • Pojemność (L / CID)  4.6/279
  • INDUCTION SYSTEM  Custom Racing Short-Runner Intake Manifold
  • System paliwowy  Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization)
  • Zalecane paliwo  Bezołowiowa 95
  • Zapłon SYSTEM  SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
  • Ładowanie  85-Amp (1071 Watt) With Idle Charge
  • Rozruch  Elektryczny z systemem SmartStart Protection
  • Układ smarowania  miska olejowa
  • Rekomendowany olej  z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30
  • Trzypunktowe mocowanie silnika  górny uchwyt z wytrzymałego twardego elastomeru i solidne dolne uchwyty
  • Mocowanie silnika HD  solidne uchwyty, system zdalnego trymowania
  • Przekładnia  Torque Master, Sport Master lub 5.44″ HD
  • Przełożenie  1.75:1
Poprzedni artykuł Następny artykuł

Informacje o cookie

Na stronie moto-x.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.