Kilka dni temu testowaliśmy jako pierwsi w Polsce silnik Mercury F300V8 Racing. Na 7-metrowej łodzi o wadze 2t osiągane prędkości to 110 km/h i więcej...
Krótko o samym silniku, gdybyście szukali jednostki która bez problemu spełni wasze nawet te największe wymagania.
Czterosuwowy Mercury 300R jest najbardziej wydajnym silnikiem w swojej klasie. Wolnossący model 4,6 L V-8 ma aż o 44 % większą pojemność i olbrzymi o 40 % większy moment obrotowy niż dwusuwowy silnik 300XS, który zastąpił.
- HP / kW 300/224
- Obroty biegu jałowego 600
- Max. ilość obrotów (obr/min) 5800-6400
- Układ cylindrów V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory
- Pojemność (L / CID) 4.6/279
- INDUCTION SYSTEM Custom Racing Short-Runner Intake Manifold
- System paliwowy Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization)
- Zalecane paliwo Bezołowiowa 95
- Zapłon SYSTEM SmartCraft PCM 112 Digital Inductive
- Ładowanie 85-Amp (1071 Watt) With Idle Charge
- Rozruch Elektryczny z systemem SmartStart Protection
- Układ smarowania miska olejowa
- Rekomendowany olej z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30
- Trzypunktowe mocowanie silnika górny uchwyt z wytrzymałego twardego elastomeru i solidne dolne uchwyty
- Mocowanie silnika HD solidne uchwyty, system zdalnego trymowania
- Przekładnia Torque Master, Sport Master lub 5.44″ HD
- Przełożenie 1.75:1